Кожен задається питанням: для чого потрібно заправити кондиціонер: https://kkplus.shop/uslugi/zapravka-kondycioneriv-freonom/, якщо повного витоку холодоагенту не відбувається? Згідно з інструкцією виробника до будь-якої кліматичної системи, технічне обслуговування модуля повинно супроводжуватися дозаправленням, для відновлення функціонування техніки та холодопродуктивності. Ті, хто тривалі роки користується клімат-контролем, вже проінформовані про те, що потреба ТО полягає в тому, щоб продовжити термін служби системи. Нові користувачі повинні залишатися в курсі того, що фреон відповідає за якість охолодження або нагріву повітря в кімнаті та циркулює в замкнутій системі, запускаючи встановлені функції та режими в блоці. У процесі роботи газ-холодоагент випаровується, тому щорічно потрібно поповнювати втрачені запаси.
Чому в кондиціонер заливається саме фреон?
Фреон — це такий газ, який у певних умовах може сильно охолоджуватися і відповідно створену температуру віддавати в повітря. Заливаючи в контур системи кондиціонера холодоагент, не варто боятися, оскільки він герметично запаюється, не становлячи небезпеки для людини. Робота кліматообладнання базується на якості фреону і його ККД.
Холодильщики можуть швидко і якісно виконати заправку системи. Періодичне дозаправлення є запорукою нормальної та злагодженої роботи модуля.
Регулярне заправлення
Виробник має чек-лист для клієнта, який допомагає йому зорієнтуватися в потребі проведення ТО. Як зазначено в інструкції, фреон може залишати систему, просочуючись через стики трубок. Заправлення може бути також позаплановим, коли вийшов з ладу фреонопровід або ж треба зробити демонтаж пристрою.
Перші ознаки витоку стають помітними в роботі техніки, користувач може почути характерне булькання в трубках, підвищену шумність, відсутність відключення охолодження через неможливість набрати відповідну температуру в мікрокліматі.
Новий кондиціонер після купівлі може працювати максимум два роки. Однак випадкові та непередбачувані протікання також можуть бути. Механічні пошкодження обладнання насамперед проявляються в течі. Тривала робота кондиціонера загрожує його повною поломкою і перегоранням компресора. Дороговартісний ремонт у такому разі неминучий.
Дозаправлення системи потрібно тоді, коли внутрішній блок починає видавати патьоки, знижується холодопродуктивність, збільшується енергоспоживання, на випарному блоці з’являється іній.
Вартість заправки спліт-системи формується залежно від безлічі факторів і ґрунтується на результаті діагностики обладнання.